HTML

Folytatás

2011.02.12. 10:04 Flacka84

Hát,(annakidején középiskolában egyik tanárom mindig azt mondta,hogy háttal nem kezdünk semmit,de most én azért is azzal kezdtem),idestova 16éves az autó.Egyrészt mivel nemsoká eléri a youngtimer kort,másrészt megboldogult édesapámtól kaptam,úgy gondoltam,megtartom.Ebbe még bele jön az is,hogy szeretem az ilyen kihívásokat... Sokszor voltam úgy,hogy eladom ezt és veszek helyette egy trabit.Jó,jó lenne,de aztán valahogy mindig is ez marad.Kötődök ehhez az autóhoz,nem tehetek róla.

Úgy tűnik,eléggé nagy kihívással nézek szembe,mert ebből a típusból nagyon keveset adtak el idehaza,és alig van hozzá alkatrész.Úgy gondoltam,hogy ha már egyszer megtartom(tudom,sokan mondják azt hogy nem érdemes,mert öreg meg nem éri meg,UTÁLOM A LOGIKÁT!!!!!A SZÍVEMRE FOGOK HALLGATNI,MÉG HA BELEPUSZTULOK IS),akkor talán keresek hozzá alkatrészeket,mivel - bármennyire is azt mondják hogy kadett,tökre nem ugyanaz - jó ha van,másrészt bármi gebasz van akkor ottvan kéznél.Ez is eléggé érdekes,mert tegnap voltam itt Győr mellett,Öttevényen egy autóbontóban,és majdnemhogy aranyáron adtak hozzá alkatrészeket...Szakadjon meg az öreg...

Úgyhogy eléggé nagy fába vágtam a fejszémet... Lehetőleg eredeti állapotban megtartani egy olyan autót,amiből eleve kevés van idehaza... Mindegy,nem érdekel :-))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lacka.blog.hu/api/trackback/id/tr712655485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása