HTML

Különbségek

2011.02.13. 17:08 Flacka84

Állítólag (legalábbis sokan azt mondják),hogy a Racer ugyanaz,mint a cseppkadett...Hát,egyáltalán nem.Évek alatt sikerült rájönni,hogy egyáltalán nem.Kezdődött azzal,hogy 2004-ben volt tesóm diplomaosztója Gödöllőn.Felmentünk,odaértünk,egyszer csak világít a töltésvisszajelző lámpa.Hoppá.Szombati nap volt,a közelben ajánlottak egy autóvillamosságist,elmentünk oda apámmal,azt mondta a fickó,hogy eleve szombat van(köszi) és nem dolgozik(hihetetlen hozzáállása van egyeseknek a hétvégén sz@rba kerülő emberek segítésére egyes szakembereknek - Győrben is tudok egyet,Kanávor Péternek hívják az illetőt,bár biztos van több is,szakadjanak meg),másrészt ha akarna se tudna segíteni,mert az egész generátor nem egyezik meg a kadettével...Juhé,megoldottuk,kedves Zoli bátyám eljött egy tartalék akksival(jó tanács:az akksid mindig legyen megfelelően feltöltve,ha kell,csepptöltéssel,és ha ilyen sz@rba keveredsz,használj minél kevesebb fogyasztót - kevesebbszer a fékeket,indexet[irányjelző],és akkor kihúzod),és mire átértünk pesten,helyrejött...Aztán diódahíd-csere megoldotta a problémát.Azóta is működik rendesen.

Aztán így évek alatt összejöttek az apróságok.Mindig amikor kellett valami,el ide tőlünk nem messze a daewoo boltba(üzlet) vagy a bárdihoz.Biztos az kell?Hát elvileg jó rá a kadetté...Hát nem.Amire rájöttem eddig(bár a kadetton belül is van sok különbség):a központi befecskendezés, ablaktörlőmotor, fűtőmotor, generátor és felfogatás, valószínű hogy az indítómotor is(bár erre még nem "kényszerültem" rájönni), maga a motor lökettérfogata(kadettban tudtommal nem volt 1500ccm-es benzines motor), a lökhárító(az egész,hűtőmaszkkal, felfogatás, sárvédőívhez igazodás[ezt sajnos egy tavaly november végi karambolban sikerült megtapasztalnom,ugyanis a szaki akihez vittem javításra kadettnak a lökhárítóját tette fel,"háát,felfaragtuk,szerintünk jólesz.." anyád...szóval ha olyan racer hirdetést találsz,ahol úgy hirdetik hogy tiptopp állapotban van,de fura a lökhárító,az kadetté...]), az összes kapcsoló(irányjelző kapcsoló,világításkapcsoló, fűtés-szellőzés kapcsolói,vészvillogó és az akörüli kapcsolók, ablaktekerők,ülések(a felfogatás nem), belső világítás (maga a lámpa), a hátsó sárvédő íve,a hátsó háromszögablak(az 5 ajtós kadetton műanyag rács volt a helyén),kipufogórendszer(a kadetton volt elvileg[a motor felől haladva hátrafelé] a katalizátor, 1 középdob,még 1 középdob,aztána  hátsó dob,a Racerral ellentétben,ahol csak 1középdob volt,de ezt az infót is Kanávor mesternek köszönhetem-szakadjon meg..)

Hát,azt hiszem,ennyi.Ha valamire rájövök,akkor azt majd hozzáteszem.

Köszönöm a figyelmet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lacka.blog.hu/api/trackback/id/tr292658401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása