HTML

Utánfutó

2011.02.17. 15:26 Flacka84

A héten vettem utánfutót,pontosabban hétfőn történt meg az adás-vétel.Naná hogy vannak buktatók is.Nem kevés... Kezdődött azzal,hogy múlt szombaton néztem meg a futót,vontattam is,nem volt vele gáz.Nem volt rajta műszaki,mert az eladó nem akarta hogy feleslegesen legyen rajta műszaki,ha úgymond áll és nem használja.Oké mondom,nekem kell az utánfutó,így megegyeztünk hogy hétfőn levizsgáztatja,és vihetem.Alkalmi vétel,95e-t fizettem úgy hogy leműszakiztatta..Hétfőn hív,este 8óra után megtörtént az adás-vétel,csak volt egy kis gond.Szombaton én mentem az autóval,nem volt műszerfalvilágítás,és ebből következően se első,se hátsó helyzetjelző.Mint kiderült,az utánfutóval volt geb@sz,ezt hétfőn én meg is említettem az eladónak.Nem tudta mire vélni a dolgot,mert hogy eddig nem volt semmi gond,meg hát műszakin is átment a futó,így hát nem érti...Mindegy,meg lettek b@sztatva az izzók,lett helyzetjelző az utánfutón is..Cukor.Hazahoztam,másnap szétszedtem a csatlakozófejet,a lámpát a futón,a kocsin befújtam kontaktsprével az aljzatot(Hella aljzat van rajta - inkább fizess kicsivel több pénzt a márkásért mint az olcsó sz@rért és többször szívd meg...olcsóbb a drágább,ha azt veszed,hogy egyszer veszed meg drágábban és sokáig bírja minthogy megvedd az olcsót és sokszor szívd meg vele...)végigsasoltam,lelámpáztam,most jó.Később aztán be fogom ledezni.

Tegnap rendeztem biztosítást is,unionnál dobta ki a legolcsóbbra,elmentem a belvárosba, hát nem ott voltak ahol eddig voltak,hanem elköltöztek kb 2 kilométerrel arrébb,de se kiírva,se semmi..telefonos segítséget kellett igénybe vennem,de sikerült megtalálni.Bemegyek,nagyon nem kapkodnak az ügyfelekért,de sikerült kitölteni a papírokat.Azt hittem adnak csekket,és majd elmegyek a postára és befizetem,nem,ott helyben kellett fizetnem.Ja és mivel hétfőn volt az adásvétel,ezért azt a 2napot is ki kellett fizetnem,nem is tudom milyen kockázatviselésmentes nap vagy mi miatt...Volt nálam apró,de mondom fel kell hogy legyenek készülve visszaadásra.Hát NEM. A nyugdíjas üzletkötő mammer rohant el felváltani a pénzt,de nem sikerült.Kifizettem a maradék aprómat,de legalább lett érvényes biztosításom.

Akkor okmányiroda.Rájöttem,hogy az internetes időpontfoglalás sz@rt nem ér.2hét múlva jelzett a rendszer szabad helyet győrbe,így hát Pannonhalmára foglaltam időpontot.De ma bementem a győribe,hátha el tudom rendezni ma.Bementem munka után,kérdi a csaj hogy miben segíthet,mondtam mit akarok,akkor hétfőn 11re mehetek.Döbbenet,oké.Kell eredetvizsga.Basszus...Az a kedves eladó azt mondta,hogy hát van törzskönyve a futónak,így nem kell eredetvizsga.Hát,k@rva anyád,kell..Remélem megadóztatnak az eladás után....Nem szeretem a konfrontálódást,de ha szemétkednek velem,kicsesznek velem,valakimet szidnak,na akkor tudok nem kedves is lenni.A lényeg,holnap viszem eredetvizsgára az utánfutót.Azért fizetek 16e-t,új forgalmi és törzskönyv 6-6e,+9 az átírás,úgyhogy kellemes összeget fizetek az államkasszába..Rohadjon meg az egész.

És végül a lényeg,hogy miért vettem utánfutót.Először is megboldogult apámmal is akartunk venni 1et,mert elege volt abból hogy ha kellett akkor mindig valakitől lejmolni kellett.Vagy a kedves nagybátyámtól,vagy a növényvédőről.Apám időközben meghalt, a nagybátyám meg mondta,hogy ha bármi segítség kell,nyugodtan szóljak neki. Ez aztán abban merült ki,hogy amikor neki kell(pl most is szántani akar - van egy rotációs kapám,amihez van eke is - és el akarta vinni,de amikor nekem kellene az utánfutó - mint pl amikor kandallót akartam hozni,csak hápogott hogy hát nincs itthon meg a futó se)a segítség akkor azonnal...Persze.Úgyhogy ebből a szempontból független vagyok tőle,a gép meg marad nálam.Innentől nem is érdekel,felőlem akár fejre is állhat,akkor se kell a segítsége.Az ilyen segítség senkinek nem kell.Másrészt meg ha hirtelen kell,akkor ottvan kéznél,nem kell rohangálni össze-vissza hogy adja már oda valaki.

Vége.Köszönöm a figyelmet.

Lacka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lacka.blog.hu/api/trackback/id/tr312668158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása